Vatikanski slatki kruh
(prestaro za odgovor)
Djuro
2004-01-09 15:05:40 UTC
Raw Message
Report
Danas je do nas dosla jedna susjeda i mami dala nekakav vatikanski slatki
kruh. Spika je ta da je ona njoj dala malo tjesta koje treba desetak dana
mjesat i onda to razdijelit na cetri djela , jedan dio pojest a ostala tri
dat dalje da ljudi mjesaju. Kako zivim u maloj sredini gdje su se ljudi
bavili svim i svacim i dosta je praznovjerja, odma sam cuo price tipa to su
razne coprije i vradjbine, danas je nekakav mladi mjesec, petak je nekakav,
prvi, drugi, nemam pojma. A fakat je cudno da je ta bakica dosla do nas,
nikad u zivoti nije bila kod nas, a kod ljudi kod kojih dolazi nije ostavla
nikakv kruh. E sad, to sigurno nema veze s vatikanom, ali jel je to obican
lanac tipa ona pisma, napisi tri i posalji inace ce ti neznam sta bit, ili
sta je to? Jel netko cuo sta o tome?
Vicko Vitasovic
2004-01-09 16:49:13 UTC
Raw Message
Report
Post by Djuro
Jel netko cuo sta o tome?
Rijeè je o hoaxu za bakice ;). Vatikan nema veze s time.

--
Maria regnat.
http://www.katolici.org
http://forum.katolici.org
Requiem
2004-01-09 17:59:19 UTC
Raw Message
Report
Post by Vicko Vitasovic
Post by Djuro
Jel netko cuo sta o tome?
Rijeè je o hoaxu za bakice ;). Vatikan nema veze s time.
Nemam pojma, al danas ti nije mladi mjesec ;)
Vjerojatno nekakva praznovjerja.
Post by Vicko Vitasovic
--
Maria regnat.
http://www.katolici.org
http://forum.katolici.org
Kelet
2004-01-09 20:22:55 UTC
Raw Message
Report
gle, posto je cijela moja familija ziva nakon ne proslijedivanja istog dalje
(kod mene je to znano ko biskupski kruh), mislim da ce ostat i tvoja.

ali opet, mozda i nece!

vec vidim naslove: "Obitelj pomrla misterioznom smrcu. Osumnjiceni kruh u
bijegu!"

ali opet, mozda bakica ima neke skrivene motive... a mozda i nema...

eh, sto volim kad se nest misteriozno desava :)
Requiem
2004-01-09 20:45:39 UTC
Raw Message
Report
Post by Kelet
gle, posto je cijela moja familija ziva nakon ne proslijedivanja istog dalje
(kod mene je to znano ko biskupski kruh), mislim da ce ostat i tvoja.
Aaa, bi¹kupski kruh. Ono s groŸðicama i sjemenkama i gore preliveno
èokoladom? Bas nam je teta (mamina sestra, ne neka baba) poslala prije
bozica. Ne znam za misterioznost oko toga al je meni to fino :)
Paja
2004-01-09 20:46:05 UTC
Raw Message
Report
Post by Djuro
[...]
Ma to je neki kruh koji kao donosi sreæu u obitelj, al nije to tipa "Ako ne
podijeliš 3 dijela drugima, izgorjet æe ti kuæa!!". Al opet je neko šugavo
praznovjerje.
Rado
2004-01-09 22:58:54 UTC
Raw Message
Report
nije ostavla nikakv kruh. E sad, to sigurno nema veze s vatikanom, ali jel
je to obican lanac tipa ona pisma, napisi tri i posalji inace ce ti neznam
sta bit, ili sta je to? Jel netko cuo sta o tome?
Egzekli. Netko piše pisma Svetog Antuna, netko dijeli tijesto. Možda pritom
ne dijeli i uroke, ali bakterije sigurno. Bac' to. :)
TomislavF
2004-01-11 00:16:48 UTC
Raw Message
Report
Post by Djuro
Danas je do nas dosla jedna susjeda i mami dala nekakav vatikanski slatki
kruh. Spika je ta da je ona njoj dala malo tjesta koje treba desetak dana
Ja sam isto dobio tijesto i recept "Vatiknski (slatki) Kolac"
Kusao sam to tjesto i bilo je preslatko i bacio ga.
Nisam ni imao namjeru raditi ga jer je komplicirano i
pomalo nejasno da se mjesa nekih 5 dana i sve mora biti na
sobnoj temperaturi! Prica ide da je to neko blagoslovljeno
tijesto kao i ona fora sa svijecom i Betlehema :)
Osobno ne vjerujem da stvari mogu donositi srecu.

Isto bi bilo da se uzastopno danima molim ispred kriza,
totema ili bilo kakve ikone i onda ono/netko donese srecu.
Bog Jehova slusa iskrene molitve ali ne one koje se ponavljaju
kao recitacija npr. Oce nas i to uzastopno isto kao Zdravo Marija
Meni a vjerujem da i Bogu je to dosadno slusati (stoljecima) jer kako
je rekao i dao zapisati molitva treba biti iz srca.
Dario Mandir
2004-01-11 03:23:41 UTC
Raw Message
Report
Post by TomislavF
Post by Djuro
[...]
Evo, danas mi uletila frendica sa istim "vatikanskim" kolacom da probam
i stvar je jednostavno PREDOBROG okusa. Tako da bi bilo ok da natjeras
staru da napravi :)
NP: Various Artists - Boards Of Canada / Kid For Today
El-Master
2004-01-23 18:23:38 UTC
Raw Message
Report
Ne boj se brate, ja sam ga pravio i jeo. Nisu ti to oni neki lanci sreæe.
I èak je vrlo fin! MoŸe se pojesti kao kolaè (u mojem sluèaju :-).
Andrej Tarkovsky
2004-03-04 23:35:15 UTC
Raw Message
Report
Post by Djuro
[...]
Poznam ga kao"amishki kruh prijateljstva".Poanta je u tome da napravis
kiselo tijesto koje sluzi kao kvasac i to dijelis sa susjedima i
prijateljima.