Vatikanski slatki kruh
(prestaro za odgovor)
Djuro
2004-01-09 15:05:40 UTC
Danas je do nas dosla jedna susjeda i mami dala nekakav vatikanski slatki
kruh. Spika je ta da je ona njoj dala malo tjesta koje treba desetak dana
mjesat i onda to razdijelit na cetri djela , jedan dio pojest a ostala tri
dat dalje da ljudi mjesaju. Kako zivim u maloj sredini gdje su se ljudi
bavili svim i svacim i dosta je praznovjerja, odma sam cuo price tipa to su
razne coprije i vradjbine, danas je nekakav mladi mjesec, petak je nekakav,
prvi, drugi, nemam pojma. A fakat je cudno da je ta bakica dosla do nas,
nikad u zivoti nije bila kod nas, a kod ljudi kod kojih dolazi nije ostavla
nikakv kruh. E sad, to sigurno nema veze s vatikanom, ali jel je to obican
lanac tipa ona pisma, napisi tri i posalji inace ce ti neznam sta bit, ili
sta je to? Jel netko cuo sta o tome?
Vicko Vitasovic
2004-01-09 16:49:13 UTC
Post by Djuro
Jel netko cuo sta o tome?
Rijeè je o hoaxu za bakice ;). Vatikan nema veze s time.

--
Maria regnat.
http://www.katolici.org
http://forum.katolici.org
Requiem
2004-01-09 17:59:19 UTC
Post by Vicko Vitasovic
Post by Djuro
Jel netko cuo sta o tome?
Rijeè je o hoaxu za bakice ;). Vatikan nema veze s time.
Nemam pojma, al danas ti nije mladi mjesec ;)
Vjerojatno nekakva praznovjerja.
Post by Vicko Vitasovic
--
Maria regnat.
http://www.katolici.org
http://forum.katolici.org
Kelet
2004-01-09 20:22:55 UTC
gle, posto je cijela moja familija ziva nakon ne proslijedivanja istog dalje
(kod mene je to znano ko biskupski kruh), mislim da ce ostat i tvoja.

ali opet, mozda i nece!

vec vidim naslove: "Obitelj pomrla misterioznom smrcu. Osumnjiceni kruh u
bijegu!"

ali opet, mozda bakica ima neke skrivene motive... a mozda i nema...

eh, sto volim kad se nest misteriozno desava :)
Requiem
2004-01-09 20:45:39 UTC
Post by Kelet
gle, posto je cijela moja familija ziva nakon ne proslijedivanja istog dalje
(kod mene je to znano ko biskupski kruh), mislim da ce ostat i tvoja.
Aaa, bi¹kupski kruh. Ono s groŸðicama i sjemenkama i gore preliveno
èokoladom? Bas nam je teta (mamina sestra, ne neka baba) poslala prije
bozica. Ne znam za misterioznost oko toga al je meni to fino :)
Paja
2004-01-09 20:46:05 UTC
Post by Djuro
[...]
Ma to je neki kruh koji kao donosi sreæu u obitelj, al nije to tipa "Ako ne
podijeliš 3 dijela drugima, izgorjet æe ti kuæa!!". Al opet je neko šugavo
praznovjerje.
Rado
2004-01-09 22:58:54 UTC
nije ostavla nikakv kruh. E sad, to sigurno nema veze s vatikanom, ali jel
je to obican lanac tipa ona pisma, napisi tri i posalji inace ce ti neznam
sta bit, ili sta je to? Jel netko cuo sta o tome?
Egzekli. Netko piše pisma Svetog Antuna, netko dijeli tijesto. Možda pritom
ne dijeli i uroke, ali bakterije sigurno. Bac' to. :)
TomislavF
2004-01-11 00:16:48 UTC
Post by Djuro
Danas je do nas dosla jedna susjeda i mami dala nekakav vatikanski slatki
kruh. Spika je ta da je ona njoj dala malo tjesta koje treba desetak dana
Ja sam isto dobio tijesto i recept "Vatiknski (slatki) Kolac"
Kusao sam to tjesto i bilo je preslatko i bacio ga.
Nisam ni imao namjeru raditi ga jer je komplicirano i
pomalo nejasno da se mjesa nekih 5 dana i sve mora biti na
sobnoj temperaturi! Prica ide da je to neko blagoslovljeno
tijesto kao i ona fora sa svijecom i Betlehema :)
Osobno ne vjerujem da stvari mogu donositi srecu.

Isto bi bilo da se uzastopno danima molim ispred kriza,
totema ili bilo kakve ikone i onda ono/netko donese srecu.
Bog Jehova slusa iskrene molitve ali ne one koje se ponavljaju
kao recitacija npr. Oce nas i to uzastopno isto kao Zdravo Marija
Meni a vjerujem da i Bogu je to dosadno slusati (stoljecima) jer kako
je rekao i dao zapisati molitva treba biti iz srca.
Dario Mandir
2004-01-11 03:23:41 UTC
Post by TomislavF
Post by Djuro
[...]
Evo, danas mi uletila frendica sa istim "vatikanskim" kolacom da probam
i stvar je jednostavno PREDOBROG okusa. Tako da bi bilo ok da natjeras
staru da napravi :)
NP: Various Artists - Boards Of Canada / Kid For Today
El-Master
Andrej Tarkovsky
2004-03-04 23:35:15 UTC
Post by Djuro
[...]
Poznam ga kao"amishki kruh prijateljstva".Poanta je u tome da napravis
kiselo tijesto koje sluzi kao kvasac i to dijelis sa susjedima i
prijateljima.